Videosalvestused on kättesaadavad siinselt lingilt

 

Ettekanded:

 

I päev

 


Tõnis Lukase avaettekanne

 

Joke van der Leeuw-Roord, EUROCLIO: Ajalooõpetust toetavad ettevõtmised ja projektid (tõlgitud ettekanne)

 

Dzintra Liepina ja Aija Klavina, Läti Ajalooõpetajate Selts: Ajalooõpetuse roll Lätis (tõlgitud ettekanne)

 

Taina Veikkanen-Sipiläinen ja Maarit Mattila, Soome Ajaloo- ja Ühiskonnaõpetuse Õpetajate Liit: Ajalooõpetuse roll Soomes

 

Konstantin Bitjukov, Venemaa, Peterburi: Ajalooõpetuse roll Venemaal (tekst)

 

Mariann Kajak, Tartu Descartes'i Lütseum: noor õpetaja koolis – väljakutsed ja võimalused

 

Irina Golikova, Sinimäe Põhikool: Vene õpetaja mentaliteet

 

Viivi Rohtla, Lähte Ühisgümnaasium: Mida õpetab ajaloo uurimistöö õpilasele (tekst)

 

Julia Smirnova, Kohtla-Järve Ühisgümnaasium: Kuidas suunata õpilasi oma kodukoha ajalugu tundma õppima

 

Heli Aiaots, Põltsamaa Ühisgümnaasium: Ajaloo olümpiaad õpilaste ajaloohuvi toetajana

 

Indrek Riigor, Tallinna Nõmme ja Kesklinna Vene Gümnaasium: Ajaloo õpetamisest eesti ja vene õppekeelega koolis (tekst)

 

Ivan Lavrentjev, Tallinna Ülikool, ajaloo üliõpilane: Ajalooõpetuse roll noore Eesti venelase pilgu läbi

 

Priit Raudkivi, Tallinna Ülikool, Ajaloo Instituut: Ajaloolaste õpetamise õppetunnid ülikoolis

 

II päev

 


The use of multiperspectivity when teaching and learning history: advantages and challenges, by Mr John Hamer, Education Consultant, United Kingdom (tõlgitud ettekanne)

 

The use of new technologies when preparing textbooks and teaching materials for teaching history in schools, by Mr Brian Carvell, Education Consultant, United Kingdom (tõlgitud esitlus), (tõlgitud tekst)

 

Teaching sensitive issues in history by  Ms Cristina Del Moral, Education Consultant, Spain (tekst), (tõlgitud tekst)

 

Using different sources to teach and learn sensitive issues by Ms Luisa de Bivar Black, Teacher training Consultant, Portugal